25.01.2019r.
Ćwicz swój mózg
DOODLE KSZTAŁTY kliknij
CZY TO TYLKO ZWYKŁE STRZAŁKI kliknij
Quizy to świetna zabawa i okazja do zdobywania wiedzy. Na początek sprawdźmy wiedzę matematyczną:) Każdy znajdzie coś dla siebie od klasy I do VIII. POLECAM! QUIZY MATEMATYCZNE kliknij
Matemaks – kliknij
Rozwiązywanie równań kliknij
Zadania do rozwiązania kliknij
4.11.2018r.
Quizy to świetna zabawa i okazja do zdobywania wiedzy. Na początek sprawdźmy wiedzę matematyczną:) Każdy znajdzie coś dla siebie od klasy I do VIII. POLECAM! QUIZY MATEMATYCZNE kliknij
29.10.2018r,
ZADANIA DO SAMODZIELNEGO ROZWIĄZANIA:)
MISTRZ TESTÓW MATEMATYCZNYCH
WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE
SZALONE LICZBY KLASA 7
SZALONE LICZBY KLASA 6
SZALONE LICZBY KLASA 5
SZALONE LICZBY KLASA 4
24.10.2018r.
Każdy z nas powinien dbać o swój mózg, aby był w dobrej formie.
Co daje trening mózgu?
Krótkie 10 minutowe ćwiczenia wykonywane każdego dnia poprawiają;
- pamięć
- świadomości orientacji wizualnej i przestrzennej
- koncentrację
- rozumienie tekstu
- uważność
- szybkość czytania (u dzieci młodszych czytanie obrazkowe)
- szybkość myślenia
- zdolność do planowania
- zarządzanie czasem
Polecam aplikacje, które pomogą Wam w tym:)
TRENING kliknij
PAMIĘĆ Kulki
JĘZYK Walka z sylabami
KONCENTRACJA To samo czy nie ?
LOGIKA Wieża Hanoi
PERCEPCJA Mozaika
Klasa IV Dzielenie z resztą nie jest trudne:) Tutaj możecie poćwiczyć:
KLIKNIJ 1
KLIKNIJ 2
KLIKNIJ 3
KLIKNIJ 4
THATQUIZ darmową aplikacją do quizów i testów matematycznych.
GWO testy online z matematyki i języka polskiego
FILLOMINO to łamigłówka wywodząca się z Japonii, która polega na odtworzeniu granic między figurami w prostokątnym diagramie, z którego usunięto pewną ilość liczb tworzących te figury. A więc diagram należy uzupełnić liczbami w taki sposób, aby pola z tymi samymi liczbami tworzyły wielokąty (poliomina) złożone z tylu pól, jaka jest wartość tej liczby. Należy przy tym przestrzegać zasady, która mówi, że wielokąty tej samej wielkości nie mogą być połączone bokami. W diagramie może być ujawnionych kilka liczb wchodzących w skład tego samego wielokąta lub żadna.
KAKURASU to prostokątny diagram, w którym każde pole posiada wartość dla danego wiersza i kolumny. Wartość pola w każdym wierszu równa jest liczbie stojącej nad tym polem, a wartość pola w każdej kolumnie równa jest liczbie stojącej po lewej stronie. Zadanie polega na zaczernieniu niektórych pól tak, aby suma wartości pól w każdym wierszu była równa liczbie stojącej po prawej stronie danego wiersza oraz suma wartości pól w każdej kolumnie była równa odpowiadającej jej liczbie u dołu diagramu.
FUTOSHIKI (nierówności) to łamigłówka liczbowa, w której pola diagramu o rozmiarze n należy uzupełnić liczbami tak, aby w każdym wierszu i w każdej kolumnie znalazły się liczby od 1 do n. Liczby umieszczone w tym samym wierszu oraz kolumnie nie mogą się powtarzać. Między polami mogą znajdować się znaki mniejszości lub większości, które określają relację między liczbami znajdującymi się w polach przylegających do tych znaków.
927 total views, 1 views today