Ćwicz swój mózg


25.01.2019r.
Ćwicz swój mózg
DOODLE KSZTAŁTY kliknij 
CZY TO TYLKO ZWYKŁE STRZAŁKI kliknij
Quizy to świetna zabawa i okazja do zdobywania wiedzy. Na początek sprawdźmy wiedzę matematyczną:) Każdy znajdzie coś dla siebie od klasy I do VIII. POLECAM! QUIZY MATEMATYCZNE kliknij

Matemaks – kliknij
Rozwiązywanie równań kliknij
Zadania do rozwiązania kliknij

4.11.2018r.
Quizy to świetna zabawa i okazja do zdobywania wiedzy. Na początek sprawdźmy wiedzę matematyczną:) Każdy znajdzie coś dla siebie od klasy I do VIII. POLECAM! QUIZY MATEMATYCZNE kliknij

29.10.2018r,
ZADANIA DO SAMODZIELNEGO ROZWIĄZANIA:)

MISTRZ TESTÓW MATEMATYCZNYCH
WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE
SZALONE LICZBY KLASA 7
SZALONE LICZBY KLASA 6
SZALONE LICZBY KLASA 5
SZALONE LICZBY KLASA 4

24.10.2018r.
Każdy z nas powinien dbać o swój mózg, aby był w dobrej formie.
Co daje trening mózgu?
Krótkie 10 minutowe ćwiczenia wykonywane każdego dnia poprawiają;

  • pamięć
  • świadomości orientacji wizualnej i przestrzennej
  • koncentrację
  • rozumienie tekstu
  • uważność
  • szybkość czytania (u dzieci młodszych czytanie obrazkowe)
  • szybkość myślenia
  • zdolność do planowania
  • zarządzanie czasem

Polecam aplikacje, które pomogą Wam w tym:)

TRENING                   kliknij
PAMIĘĆ                        Kulki
JĘZYK                           Walka z sylabami
KONCENTRACJA      To samo czy nie ?
LOGIKA                         Wieża Hanoi
PERCEPCJA                Mozaika

Klasa IV Dzielenie z resztą nie jest trudne:) Tutaj możecie poćwiczyć:
KLIKNIJ 1
KLIKNIJ 2
KLIKNIJ 3
KLIKNIJ 4
THATQUIZ darmową aplikacją do quizów i testów matematycznych.
GWO testy online z matematyki i języka polskiego

FILLOMINO to łamigłówka wywodząca się z Japonii, która polega na odtworzeniu granic między figurami w prostokątnym diagramie, z którego usunięto pewną ilość liczb tworzących te figury. A więc diagram należy uzupełnić liczbami w taki sposób, aby pola z tymi samymi liczbami tworzyły wielokąty (poliomina) złożone z tylu pól, jaka jest wartość tej liczby. Należy przy tym przestrzegać zasady, która mówi, że wielokąty tej samej wielkości nie mogą być połączone bokami. W diagramie może być ujawnionych kilka liczb wchodzących w skład tego samego wielokąta lub żadna.

KAKURASU  to prostokątny diagram, w którym każde pole posiada wartość dla danego wiersza i kolumny. Wartość pola w każdym wierszu równa jest liczbie stojącej nad tym polem, a wartość pola w każdej kolumnie równa jest liczbie stojącej po lewej stronie. Zadanie polega na zaczernieniu niektórych pól tak, aby suma wartości pól w każdym wierszu była równa liczbie stojącej po prawej stronie danego wiersza oraz suma wartości pól w każdej kolumnie była równa odpowiadającej jej liczbie u dołu diagramu.

FUTOSHIKI (nierówności) to łamigłówka liczbowa, w której pola diagramu o rozmiarze n należy uzupełnić liczbami tak, aby w każdym wierszu i w każdej kolumnie znalazły się liczby od 1 do n. Liczby umieszczone w tym samym wierszu oraz kolumnie nie mogą się powtarzać. Między polami mogą znajdować się znaki mniejszości lub większości, które określają relację między liczbami znajdującymi się w polach przylegających do tych znaków.

527 total views, 2 views today